mercimegin_annesiii Zehrailly 26-30 Mayıs benimkide kız bide ilki sezeryan 38 de alırız dediler o yüzden bayrama denk geliyor hesapladım ama sizin normal mi bilmiyorum ☺️
Zehrailly mercimegin_annesiii Ben yine vajinal doğum şeklinde ilerliyorum bakalım inşallah hepimiz kolaylıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🥰🥰
Papatya05_ serius sağlıkla gelsinler hepsi 🌸🌸 99 dan sonrası hızlı geçiyor 35. Haftaya kadar baya hızlı geçti benim ondan sonra yavaşlıyor sanki 28 gün gösteriyor uygulama bakalım sezaryen olacağım daha tarihi almadım
serius Papatya05_ valla her anın tadını çıkarmaya çalışıyorum ağrım sızım olmadığı zamanlarda. En azından icerdesin guvendesin uyku açlık problemleri yok gittiğim her yere geliyo oh mis :))