Kızlar bugun kontrolüm vardı 34+4 hamileyim.
Doktorumuz bebegin çok iyi oldugunu gelişiminin önde oldugunu ve kilosunun 2700 oldugunu söyledi. Böyle giderse 4 kilo dogar dedi. 2 hafta sonrasına çatı muayenesi yapıcam dedi. Sonra süpriz yapabilir bebegimiz dedi ağır oldugu için iyice aşağı inmiş ve benim ara ara sancım oluyor 😶 korkmaya başladım sanırım nasıl olur biter çok karıştı kafam. Bu tarz hamilelik yaşayanlar varmı aranızda konuşmaya ihtiyacım var sanırım 🙈