Bende aynıyım şuanda sağ başımın ön kısmı gözüme doğru ağrıyor bazen geçiyor ama tekrar ağrı başladığında gerçekten çok kötü oluyorum parol içiyorum ilk gebeliğimde yaşamamıştım bunda da biraz hastayım zaten ondan mı acaba dedim sizin yazınızı görünce yazmak istedim başka yaşayıp deneyimlerini paylaşmak isteyen olursa çok memnun oluruz