Merhaba Canım Anneler,
Merak ediyorum da ev işleri içerisinden en sevmediğiniz ev işi hangisi?
🧽 Bulaşık yıkamak mı?
🪟 Cam silmek mi?
🧹 Yeri silmek/süpürmek mi?
🧺 Çamaşır katlamak mı?
🪁 Perde asmak mı?
😮💨 Toz almak mı?
🥘 Yemek yapmak mı?
“Keşke benim yerime bunu bir başkası yapsa” dediğiniz işi yorumlara bırakın 💬