feslegen50 takma, bana ya gidiceksin ya kalıcaksın, ben çocuğumun mürüvvetini görmek istiyorum torun istiyorum dediler Allah razı olsun eşim bu konuda bi gün bile yalnız bırakmadı beni. Kısır muamelesi gördüm, çocuk olunca bi kadın kendini kanıtlarmış lafını duydum, muska, hoca vs vs her şeyi duydum başta çok üzülüyodum ama artık 5.yılıma girdim umursamıyorum bile. Boşver bazen duymamak lazım, zor biliyorum ama her şey nasip. 💗