gokce_3838 biz 1,5 yıldır uğraşıyordur (sadece inositol takviyesi ile bu arada) bende pcos olduğu için hep ben olur gözüyle baktım aylarca ovülasyon testleriyle talip edip değerlendirdim ve 1,5 yılın sonunda bizde de eşimde sorun olduğu çıktı hızı çok düşükmüş ameliyat oldu ve şuan sonuçları çok iyi yani ameliyattan sonra deneyeceğimiz ilk ay ama ben riske atmak istemedim doktora danıştık klomen verdi