yineeyeniden Kızlar ıslak mendil almayı düşünüyorum koruma bandını açmadan kaç ay saklayabiliriz sizce kurumadan
seydaky yineeyeniden bende inisirmde görünce 12 li aldım bide en başta pamuk kullanıcam unutmuşum umarım uzun süre durur ya😬😬
yineeyeniden seydaky bende öyle ilk zamanlar için pamuk aldım şimdide yavaş yavaş diğer eksikleri alayım diyorum bu seferde kurur mu diye düşündüm
seydaky yineeyeniden araştırdım şimdi canım son kullanma tarihine kadar ıslak kalıyormuş serin yerde :)
nesrinsnmz yineeyeniden kolinin içinde ters çevirerek muhafaza ederseniz uzun süre kalabilir ilk kızımdan 24 lü alıyordum öyle kullanıyordum hiç sorun kuruluk yaşamadım 🌸