Bende sırf bu yüzden erken gitmek istemedim bizde bugün 5+2 olduk bende haftaya 6+4 olduğunda gideceğim erken gidince doktorlar olumsuz konuşuyormus bende psikolojik olarak etkilenmemek için biraz daha geç gitmek istedim Allah’ın izniyle sizde haftaya görürsünüz kalp atışı da duyarsınız