Busranur_mnts seydaalbayrakk kalp atışı varsa bekle bebek daha küçük ben 6+2de boş kese gördüm sadece şimdi 36 haftayım 1 hafta daha bekle öyle git alttan daha net duyulur eğer baktırmak istersen
Melike3506 seydaalbayrakk az duyuldu diye almak ne demek ya nasıl doktorlar var inanılır gibi değil. Canım sen 1 hafta daha bekle daha bebişin yeni oluşuyor
buketdeniz19 seydaalbayrakk daha çok küçük az duyulması çok normal doktor bana 6+1 de dinletmedi bile kalp atışını daha çok küçük doppler gereksiz enerji veriyor bebeğin kalbini yormaya hiç gerek yok zarar vermesin dedi 8. Haftada sadece 5 saniye dinletti bir daha hiç açmadı sesi sadece kalp atışını gösteriyor biz görüyoruz zaten sesi duymasakta olur dedi
mehvesgngr Ya yurusunler gitsinler allah askına hemen de alsınlar denir mi. Valla doktorlar da kasap mı cellat mı belli değil. 6+4 te benim bebeğin kalp atışını duymadık sadece gördük yavrum. 7. Haftada zaten anca duyuluyor coğu kadında… Sen bekle birkaç gün bidaha o doktora gitme. Ne kadar kolay söylüyorlar alalım diye. İnsan biraz bekle birkaç gün sonra tekrar bakalım der…
senemyetis O doktora tekrar gitmemeni öneriyorum ayrıca 6 haftalık daha 3 mm civarı bi bebekten nasıl bi ses beklenebilir
edannnnur seydaalbayrakk bekle sakın aldırma 9. Haftaya kadar mutlaka bekle gerekirse başka doktora git
nurellanurrrr seydaalbayrakk hayır sakın aldırma,ben 6+2 de gittim belli belirsiz çok yavaştı,doktora neden böyle dedim, 8,9 haftalar da gümbür gümbür atar dedi,kalp atışı var sonuçta daha çok küçük
mehvesgngr busrabaskal benim biraz lekelenmem vardı kontrole gittim doktor vajinal baktı. Kalp atışı oluşmuş ama dinletmiycem daha çok yeni bugün oluşmuş kalp atışı gibi duruyor dedi. Biraz zararlıymış ses çok uzun dinletmiyorlar zaten normalde de. Görmek yeterli. Pıt pıt atıyordu kalp. Darısı başına insallah 🩷🤍
narcissus24 seydaalbayrakk şok içerindeyim bende 6+1 de gittim nefesimi tutturdu ama bir türlü duyamamıştık hiç böyle bir şey demedi olur böyle elbet dinleyeceğiz dedi hatta, bekleyin allah beterinden korusun
eed21 Aman Allah’ım ilk kez duyuyorum böylesini. Tövbe tövbe. İlk haftalar bebeğin kalbini doktor dinletirdi belli bellirsiz. Daha minicik hele işine baksın ya. Başka doktora gidin.
fatmaa51 seydaalbayrakk bazı doktorların doktor olduğunu bile düşünmüyorum hemen almayı önermek nedir be ne saçna sapan bir sey bu 6 haftalık bebegin yeni kalbi oluşuyor tabikide az duyulacak sen stres yapma canım insallah haftaya daha iyi duyarsın
yildizturkeri seydaalbayrakk 6. Haftada benim bebeğimin de kalp atışları çok az geliyordu çünkü daha çok küçüktü. Doktorun cihazının kalitesi de etkileyebiliyor. Bence de bekleyin.
Bykessra seydaalbayrakk Doktorların bilgisi ve tecrübesi var elbette daha iyi bilirler ama sonra keşke dememek için bekle bence. Bana 6+0 da sadece kalp atışı oluşmuş ama dinletmem çok küçük demişti 8+0 da dinletti o da çok kısa şekilde
busrabaskal mehvesgngr bizde embriyo kese 7 haftalık gibi gelişmiş ama alttan muayenede malesef kalp atışı duyamadık dr da yüksek ihtimal düşükle sonuçlanır dedi haftaya yine gel dedi