gulcin_glgc Kızlar bu gün 22 si adet olmam lazım sabah ilk idrarla awox test yaptım böyle çıktı sizce varmı
buketdeniz19 gulcin_glgc yaa var gibi bende adetime 4 gün kala bu şekilde öğrenmişim hatta betam 13 geldi doktor kimyasal olabilir dedi ben 9+4 oldum sende kan ver canım bekleme
cumcumberci gulcin_glgc şu testi açmayın test açılsaydi açınız içini bakınız derdi, testin Kendi çizgisi mı hamilelik çizgisi mı belli değil tam , testi açmadan silik çizgi oluştuysa hamilesiniz tebrikler
duygunisa gulcin_glgc bence kesin hamilesin canım hayırlı olsun ama yine de sen bir kan ver netlessin🌸☺️
gulcin_glgc Kızlar bilmiyorum ya yani daha önce başka marka testlerde yalancı pozitif çok yaşadım bundada öyle olur diye korkuyorum ama awox da hiç olmamıştı böyle çizgi
gulcin_glgc Boşa acele ediyoruz zaten oldugu zaman o adet gecikicekte gecikicek biz hemen atlıyoruz sonra üzlüyoruz bitti daha ne kan veririm ne test yaparım