Bende tüp bebekle 10+3 haftalık hamileyim son adet tarihinden hesapladı hatta tüp bebek doktorum farklı yerde başka doktora gidiyorum yanlış mı diye tüp bebek doktoruma sordum oda aynısını dedi transfer tarihini artık unut son adetten baz alıcaklar diye