arilanki_ merhaba, makinenin genel temizliğini zaten ayda 1 yaptığım için ben de 31. haftada kıyafetleri yıkamadan önce makinenin alttan atık suyunu boşalttım, deterjan gözlerini
yıkadım, kazanı temizledim. normalde temizlikte makine temizleyiciler ya da kimyasallar kullanırdım, kimyasal yerine sirke ve karbonatla yaptım o kadar. bebişin her şeyini yıkadıktan sonra da rutine döndüm. bizim kıyafetlerimizi normal, bebişinkileri onun deterjanı ile yıkıyorum sadece. zaten büyük çoğunluk ilk partide yıkandı, böyle devam ederim :)