cansukandemir53 Kızlar 7 gün önce idrar testi yaptım ilkten silikti sonra 2gün sonra yaptım yine çok belirginleşti en son 21arqlıkta olmuştum bekledim gecikmesi için kan testi vermem için sizce çıkarmı
GozdeKB cansukandemir53 benimde sat tarihim 21 Aralık dün test yaptım pozitif çıktı hayırlı olsun sizinde
cansukandemir53 momsy yarın allahın izniyle kan testine gidicem bi kaç gün geçsin istedim de inşallah hayırlı haberlerle gelirim bugun yine yaptım çok belliydi diğeriyle aynı renkti
yamis GozdeKB momsy ay kızlar benim de SAT 21 Aralık, geçen hafta pazar öğrendim silik çıktı ama daha kan vermedim
cansukandemir53 esmanur3406 twşekkür ederim darısı isteyenlerin başına çok bekledim biz ama eşime demedim 14 şubata kadar bekliycem
yamis GozdeKB momsy cansukandemir53 😆😆 ya 2 tane yaptım 2 gün arayla hafif koyulaşmaya başlamıştı 😄 bir kızım var🌸 üzerine maalesef bir düşük :/ o yüzden biraz korkuyorum, temkinli gidiyorum diyelim 😅