Merhabalar anneler 20. Haftaya başladım şükür tam yarıladım sizde nasıl durumlar isimler belli mi cinsiyetler netleşti mi alışveriş ne durumda daha başlamadım ne zaman başlayacağım bilmiyorum detaylı yapılacak haftaya gün almadım nasıl bi rahatlık var bilmiyorum 😂😂