Kızlar merhaba :)
Oğlum olacak, doğuma da az kaldı ve biz aylardır içimize sinen ismi bulamıyoruz.
Benim için bağ kurmuş olmak veya sıcak samimi bir his uyandırması önemli.
Neyse, eleye eleye elimizde iki seçenek kaldı.
İki isimli olacak ,2. isim Devrim olacak onda netiz sadece ilk ismi netleştirmede destek istiyorum sizden :)