pinkflowerss Sola yatmaktan yamuldum sağa yatmaktan mide yanmam tetikleniyor sırt üstü son aylarda riskliymiş ben anlamadım napıcaz bizzz kızlarrrr son aylarda sırt üstü yatmak gerçekten tehlikelimi 15-20 dk falan???
klncbebek pinkflowerss 28 haftalığız dediğiniz gibi sağa sola yatmaktan felç gibi kalkıyorum sırt üstü yatıncada nefessiz kalıyorum artık oturarak yatmaya başladım doğuma kadar o şekil idare etcez sanırım
bymiraymom pinkflowerss of evet sola yatınca iyi ama bi süre sonra dönmek gerekiyor sağa yatınca hemen mide yanıyor aynı şekilde😂 Sırt üstü yatmak hepten yasak değil yatabilirsiniz sadece her gün uzun süreler saatlerce yatmak iyi değilmiş🤷🏼♀️
ayseveysel pinkflowerss al benden de o kadar sola yatmaktan bazen kulağım bile ağrıyo😂 arada bir iki dk sırt üstü duruyorum oda olmuyor sağa dönüyorum mide sorunu yüz üstü deniyorum deniyorum 5-10 dk oda göbüşten olmuyor bütün gece o yana dön bu yana dön rahat bi pozisyon bulup uyuyana kadar zaten sabah oluyo🥹
annekiz6141 klncbebek bende sola yatınca kalp sesimi duyuyorum rahatsız oluyorum 🤣🤣🤣 sağa dönüyom ayaklarım agrıyor en son kendımı sırt üstü buluyorum jdjdjdjd
pinkflowerss bymiraymom kendimi dinlendirmek için yatıyorum artık 10-15 dk yatarken yoruluyoruzz uykusuzluk ayrı uyurken keyif alamamak ayrı 😂
bymiraymom pinkflowerss bu ara uykuyu unuttum zaten hep 3-5 saatlik uykuyla güne devam ediyorum gece saat başı uyanıyorum zaten sabah da en son 4.30-5.30 bu saatlerde uyanıyorum bi daha uyuyamıyorum🫠
pinkflowerss bymiraymom inanırmısınızz bende aynıyım sabah 5e kadar uyku denen birşey yoktu şimdide 2 de yatıyorum 5 te kalkıyorum daha da asla uyuyamıyorum uyumaya çalışırsam ya midem yanıyor ya kramp giriyor devam edemiyorum zaten uykumuda almış oluyorum o ayrı😂
supermooomy Ben de her yanım yastıklarla dolu oturarak uyuyorum neredeyse toplam uyuduğum da 3-5 saati geçmiyor 😂 ve uykudan keyif alamamakta çok sinir bozucu😂gece uyanıklık artınca bir de acıkma oluyor ben de 😂
zky_ selenayyamakoglu16 hayır istediğin şekilde uyuyabilirsin fakat 3. Aya girdinmi artık dikkat etmeni tavsiye ederim.
jalepone selenayyamakoglu16 resmen altın dönemini yaşıyorsun bence uyu uyuyabildiğin gibi istediğin gibi sonra zaten çok beter bir şey . 🥱
gngr_kra selenayyamakoglu16 7 haftalıkken kalp atışı duydunuzmu yarın kontrolüm varda kalp atışı için
selenayyamakoglu16 zky_ çok teşekkür ederim,ben ne olur ne olmaz diye şimdiden dikkat ediyordum çünkü 😄
gulo21_ ayseveysel buna bide bacak uyuşması eklenince yemede yanında yat diyesi geliyor insanın demi😀
Sinemsigibi pinkflowerss 36. haftadayım normalde sırt üstü uyuyan biri olarak gerçekten hamilelikte çok zorlandım sağ veya solla sınırlı olmak çok zor sürekli bi dönme isteği oluyor zaten bel ağrısı dinmiyor allah sağlıkla bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin ama hamilelikte beni en cok uyku durumı zorluyor😅