Aysegul27 bende o dönemlerde aynı şekilde sık idrara çıkmaktan bir hal olmustum ve yanma olmadığı İçin bende aynı şekilde enfeksiyondan olabileceğini düşünmeyip hamileliğe bağlamıştım ama doktor tahlil isteyince enfeksiyondan olduğu ortaya çıkmıştı .bence sizde de enfeksiyon var ,Sağlık ocağında tahlil yaptırabilirsiniz