melikeyaren31 Bilippi bence yumurtlama ikinci defa oluyor ovulasyonla hamilelik regliye 1 gün kala ve sonrası belli oluyor denemiştim tabi yanılma oayı olabilir bi ihtimal bi gebelik testi yapın derim içiniz ferahlasın diye
MerveLeo Bilippi benim 10. Gün böyle çıkmıştı ovülasyonum. Erken gebelik testi yaptığımda çok hafif çıkmıştı
Bilippi Kızlar bugün yumurtlamanın 9.günü ovülasyon testim böyle çıktı. Ne dersiniz? Korkudan kan vermeye gidemiyorum 😢
Meliss- Bilippi ben kuzum😅dün öğrendim hem ovulasyon testi yaptım hemde gebelik dpo dün 9du benimde ovülasyon koyulaştı aynı böyle gebelikte silik çıktı reglime5 gün var…. Bende Regl geciksin sonra gideceğim kan vermeye 🙏🏼
Bilippi Beray-liya çatlatma iğnesini 11 gün önce yaptım. Doktor o zaman artık bu iğneden sonra diğer yumurtaların büyüyüp çatlamaz demişti.
Bilippi Meliss- bu testi de şimdi yaptım. Sizce var mı bir şey? Bebeğinizle ilgili güzel haberler alırsınız inşallah 🙏🏼💙
Meliss- Bilippi çok teşekkür ederim canım inşallah 🙏🏼 bence var gibi umarım vardır yani benimde böyle çıkmıştı işte 🥹 kan testi verebilirsen bir ver
MerveLeo Bilippi ya benim böyleydi işte ikisinde de hamile olduğumu öğrendim ilk hamileliğimde 10. Gün bu şekildeydi. Ümitlendirmek istemem ama hamilesin gibi hissettim inş öyledir
MerveLeo bebegimle_ben ovülasyon testinde yumurtlama görüp 10. Gün tekrar yumurtluyor gibi gördüm iki hamileliğimde de.
bebegimle_ben MerveLeo vay be benimde gogsum 3 gundur sizliyor hemde elektirik sizisi gibi arkadssim hamilelik belirtisi dedi ama bilemuyom dpo 7 deyim insallah guzel haber alirim ama bakalim