kahvesever__ Nasılsınız hanımlar çok uykum var belim ağrıyor oğlumu birazdan kreşe götüreceğim hiç halim de yok🥲🩷
myangelson kahvesever__ geçmiş olsun canım benim de uykum var görkemi uyutacagim birazdan. Uykum dagilmazsa bende uyumayı düşünüyorum 😄
deletedmom43191 kahvesever__ bende iyi değilim hic uyumadım 12den 2 kadar uyudum sadece fenalardayım üstüne bide hastayım 😔
Havin49_ kahvesever__ geçmiş olsun Cnm bende süt sağıyorum kahvaltı yapıp bebeklerimize süt götürücez benimde aşırı başım ağrıyor
Fatma_furkan1996 kahvesever__ bende şuan doktoruma gidiyorum hemen gel dedi sancılarım çok fazla dua edin bana kızlar
kahvesever__ myangelson valla en güzeli uyu ben oğlanı kreşe götüreceğim sonrasında Meryem’le eve geliriz evin işlerini fallan yaparız 🥲
myangelson kahvesever__ uyuttuktan sonra da uykum kaçıyor 😄 bir de bizimki 3-4 kere uyandığı için eğer gelip uykuya döndürmezsem uyumuyor daha. Ben uyuyunca da zor uyutuyorum geri 😄🤦🏻♀️
kahvesever__ deletedmom43191 çok geçmiş olsun çocuk olunca öyle oluyor 4 sene olucak uykuya hasretim büyüdüler ama yine uyumuyorlar şaka gibi
deletedmom43191 kahvesever__ saoll 😔😔 ben 5 senedir uykusuzum 5 sene icinde 3 dogum 3 gebelik falan vücudum cok yorgun
Havin49_ kahvesever__ evet cnm kğvezdeler bugün eşim gidelim dedi bizde yoldayız bakalım minnaklar ne durumda
deletedmom43191 kahvesever__ benim 2 si 50 cocuga bedel hele bu ortanca anamdan emdiğim sutu burnumdan getirdi
kahvesever__ deletedmom43191 erkek mi erkekler genelde biraz daha yaramaz oluyor benim oğlum çok yaramaz
kahvesever__ myangelson oy maşallah paşama büyümüş ya kocaman olmuş anlık resim istiyorum özelden çok özledim paşamı🥲🌸