emine144 2 ,5 hafta önce kanda öğrendim 391 di.10 gün öncede kese daha görünmüyordu üst ultrasonda. Ailemin yanına geldim kendi druma.dünde Kese ve embriyo göründü üst ultrasonda ama kalp atışı duymak için ve kistim olduğu için alttan da bakmak istedi.7 haftalık gibi embriyo ve kese gelişmiş ama kalp atışımız yok dedi duymamız lazımdı dedi .kistin küçük olmasına sevindim dedi.benim bu drum yıllardır drum.daha önce çikolata kistimden ameliyat geçirdim 10 tane dr normal yolla hamile kalamazsın demesine rağmen sadece kendi drum hamile kalırsın normal hiç bir problem yok dedi.ilk bebeğimide bu dr doğurttu.Bakalım haftayayı bekleyelim dedi.hissiyatım düşük yönünde şuan dedi