Benim ilk gebelikte tek elimde vardı bu ikinci suan iki elimde nerdeyse eni başından beri var ve geceleri uyuşma ave argodan bende uyuyamıyorum sinir sıkışması oluyor yani ve çare yok buz tut gece yürüyorum ara ara ağrı oldukça ve doğumdan sonra kilo ödem gidince geciyor