Sehermelisa canım banada hemşire sola yat her zaman dedi sağ tarafta bebeği besleyen damarlar varmış galiba.. Ama ben oraya da yatamıyorum aşırı tersim benim malesef hep sağa dönüp uyuya kalırım ve sabah mutlaka sırt üstü uyanıyorum 😃 kii normalde on dkka uzansam bel ağrısı başlıyor bir anda kilo aldım 21+6 günlük fitik başlangıcı dediler 🤔🤔