HanifeOkutan ayıpsın oğLm doğdu ben nasıL wercem seni eLin kızına diyom Lan daha bi haftaLık o ne ara 25 sene sonrasına gittin dediLer 😂😂 şmdi kocaman oLdu bak gördnmü diyom dün kızıyodunuz haLa nasıL wercem ben bunu diyom güLüyoLar 😂😂 abLama geçen diyomki bak bu karnmdakinin ewLeneceği zilLi şu anda kim biLir kimin karnında yada annesini mi emiyo weya yapım aşamasındadır 😂 abLam nasıl gülüyo daha doğmadan kaynana oLdu kıza wallahi yazık oLcak diyo 😂😂 ay şaka maka bi yana isterm oğLm mutlu oLsn gelinimde beni böyle çekiştirmesin
Thesra kız warsın beni aramasın hergün ben aramayım tek mutlu oLsnLarda