derya4554 Ben tetanoz istemedim hiç, şeker yüklemesi de istememiştim. İlk doktorum uzakta diye artık ağırlaşmaya başlayınca (25.hafta) daha yakında bir doktor edindim ve kendisi Tdap/Tetanoz mutlaka olmalısın dedi. Onu yaparlarken de 2 hafta sonra da RSV olabilir diye konuşuldu. “Henüz Türkiye ‘de yenidoğan a direkt ciğer&solunum yolları vs. için koruyucu bir aşı yok, o yüzden anne üzerinden bebeği koruma aşısı bu” diye açıklama yapmıştı. Tdap/Tetanoz ile de arasında 2 hafta süre olmalıymış. Buna da dikkat edin🙏🏻🌸