37 haftalığım ama bebeğim 39 gözüküyor kilosu da 3220 ydi pazartesi acaba doğum olurmu bu haftalarda doğuran varmı haftasına ve kilosuna göre önde diye bu düşünceye kapıldım zaten doktorundan dedi 3500 geçerse doğum başlatabilirim 3800 3900 civarı zorlayıcı olabilir diye hadi tecrübeli olanlar yazsın 🙏🙏🙂🙂😇😇