a05 Kızlar 33. Haftada yürürken hareket ettikçe göbek deliğinde acı hisseden oldu mu sağ karın ağrısı ve bebeğin hareketlerin de sakinlik yerinin daralmasına bağlıyorum tedirgin olmak istemiyorum
Zbyd3 a05 evet bende 32+2dryim alt karın göbek altı çok ağrıyor yürüdüğümde. Bide göbek çevrem ağrıdı dün .normal dıyor doktorum birwz enfeksiyon var bende onunda etkısı olabilir diye düşünüyorum inşallah kolay geçer bu günler
Cansuuuucan a05 bende 32+5im yürüyüş yapınca vajinama değilde alt karnıma toplanıyor gibi baskı ve ağrı yapıyor bende bi kaç gündür hareketlerini çok az hissediyorum bazen tedirgin oluyorum kordon olayından ama anlamam sanırım öyle bişi olsa
Cansuuuucan Uraymom 10 sefer hissediyodum evet 2 gün baya sakin geçti ama bugün mesela uyandığımdan beri kıpır kıpır içim rahatladı 😂 umarım mutlu olduğu için kıpır kıpırdır diyorum şimdide 😂