yenicicegiburnundaaanneee 30+5ten selamlar bizim hala karar verdiğimiz bir isim yok 🤦🏻♀️cinsiyet erkek
papatyakokulugece yenicicegiburnundaaanneee Ali kerem koydum Gökalp yiğit Alp asil Yusuf Agâh barlas görkem
Smyye1B yenicicegiburnundaaanneee İki oğlum var biri Ömer Berâ diğeri Ekin haricinde Tuna, Özgür isimlerinide beğeniyorum sizede fikir olur belki☺️
sima_ yenicicegiburnundaaanneee benim de bebeğim erkek, ve kafam çok karışık isim konusunda .İki isimli çocuklarda kavramada karışıklık yaşandığını söylüyor uzmanlar o yüzden tek isim tercih edilmesi daha doğru olur deniyor. Tunahan, Güney, Arsin, Çağan, Gece, Saygı, Erim bunlar aklımdaki isimler belki size de fikir olur.
yenicicegiburnundaaanneee papatyakokulugece eşimin tek derdi farklı isim nadir ama anlamlı olsun erkekte bu iş çok zor
papatyakokulugece yenicicegiburnundaaanneee farklıdan kastı ne şuan aslan pars Pamir Zeyd atlas Barlas çok koyuluyor
yenicicegiburnundaaanneee papatyakokulugece herkeste olmayacak kulağa hoş gelecek Bana kalsa Hamza koyup geçicem ama eşimin adı Hamza ya göre modern kalıyo 😂
papatyakokulugece yenicicegiburnundaaanneee hamza biraz ağır bi isim evet ben eski türk ismi severim bi ara eşim bana tugtekin koycam diyordu babasının adını koydu Ali, keremi de ben koydum ama gönlümde Gökalp vardı
senaakck Aybars, Uraz, Poyraz, Giray, Kıvanç, Oğuz bunlar çok güzel bence Benim kıza da isim bulun yaa ben Nehir ya da Eliz düşünüyorum kararsızım 🤣😇