Momlife_ Kışın giyebileceğim İspanyol paça tayt arıyorum artiş markasından yazlık almıştım çok ince ama o giyilmiyor şuan kışlıklar çok pahalı olmuş o yüzden fiyatı kalitesi de iyi olsun
powerpuffgirlss Momlife_ artış var taytlari cok iyi ama bi beden buyuk al bence bide lesa vear var onunkide cok iyi aylardir kullaniyorum hic bozmadi ve cok rahat ama dedigim gibi bi beden buyuj daha iyi 😅
Aleynaa8 Momlife_ yüksek bel onlar- ikiye katlıyorlar önümüzden öyle duruyor- yukarı kadar çıkıyor beli çok rahat
Momlife_ powerpuffgirlss yazlık almıştım ordan keşke kışlık da alsaydım uygunken fiyatı şuan 900 tl ve bana çok fazla geliyor fiyatı o yüzden uygun fiyata bakıyorum