Merhaba iyi akşamlar 16. Haftalık hamileyim bu hafta doktora gittim, doktor 12. haftada cinsiyet %70 erkek çıkıntı var demişti fakat bu hafta gittiğimde baya bir inceledi ilk emin olamadı daha sonra kesin kız dedi, ama ben tereddütte kaldım sizce yine yanılmış mıdır?
Aşağıya ultrason fotoğrafı bırakıyorum fotoğrafta biraz tuhaf gözüküyor neden böyle acaba bebek gibi gözüküyordu önceden :/
