Hanımlar merhaba , ben dün doktora gittim. Ultrasonda 1 yumurtanın çatlamış ve önünde sıvı birikmiş dendi. Bu yumurtlama dönemi demek galiba. 58 gündür adet olmadım. Kilolu bir kadınım yani kendimi bildim bileli kiloluyum. Benim gibi olup bu şekilde normal yolla hamile kalan var mı ? (Doktor ilaç başlamaya gerek görmedi)