Merhaba 13+1 çift yumurta ikizlerine hamileyim , iki hafta önce kırmızı kanamam oldu çok endişe ettim doktora gittik bebeklerin kalp atışı kese çok şükür yolundaydı kanama iğne yaptıktan sonra durdu ama ara ara kahverengi lekelenmelerim devam ediyor doktor kanama alanı gördü ama küçülmeye başlamış dedi böyle kanama durumu yaşayan var mı aranızda