huliss
Normalde 8 haftalığım diye hamileliğimi kimseye söylemedim ama bugün eve gelen temizlikçiye söylemek zorunda kaldım bir iki bişey çekileceğinde normalde yardım ediyordum, kadın Azeri saç boyama tırnak yaptırma dedi düşük yaparsın dedi, saç yılda bi boyatıyorum zaten ama tırnağı da en son aralık da yaptırmıştım hala duruyo çıkarttırmaya gidicem ve yaptırmıycam doğuma kadar kadın aklıma soktu bide biri bişey söyleyince artık tiksiniyorum o işten. Ama boyatanlar ve zararını görmeyenler var tabii ki tercih meselesi sanırım biraz