Ferise34 bence beklemelisiniz. 3 ay en az:)) adet döngünüz düzene girsin. rahim toparlansın.. bu sırada kendi sağlığınıza, yeme içmenize dikkat edin, ayaklarınızı üşütmeyin, kan değerlerinize falan baktırın, aktif folik asit için, d vitaminide çok önemli.. 3 ay içinde vucüt toparlanınca daha iyi sonuçlar alırsınız inşallah.. 🥰🥰🌷