mamiali aşkım şöyle anlatcam sana ben normalde detaylı USG yaptırmadım ben hep özele gitmeye çalışıyordum sonra başka özele geçtim bana dedi ki bebek iri şekerin olabilir ve gebelik suyun zaten fazla bunu sana demediler mi bende suyumun fazla olduğunu zaten biliyorum dedim bana kızdi şeker olabilir detaylı USG yaptır ve araştırmaya git kafa tasinda su birikiyor ense kalınlığı 9 dedi ve ben 27 haftalıkken detaylı ya gittim özele oda doğuma kadar ve doğumdan sonra takip edilsin dendi bugün araştırma hastanesi olsun dendi fakat ben sadaka falan vermeye çalıştım sonra esenler kadın doğuma gittim uzun süre düzeldi dendi devlette doğum yapamadim özele geçtim gecs yarısı doğumun oldu sonra biz bebeği özel hastanede USG gosterdik kafa için öyle bir şey yok kim dediyse yalan yanlış dendi oğlum üç aylıktı çok ağladı hatta USG soğuk ya yani şuan iyiyiz elhamdülillah sadaka ve dua et bol bol tevekkül zikir ve anne baba kaynana kayınpeder duası almaya çalış çocuk sevindir uzun oldu kusura bakma derdine çare olurum inşallah kuzum şifalar …..