Hanimeller Kızlar karnın üst bölgesinde oluşan gaz sancısı gibi bi ağrı girdi bi anda karnıma karnım sert şuan böyle doğumu başlayan oldu mu kasık ağrısı falan yok ama
Zeyno321 Hanimeller ben geçen hafta oyke bi agri yaşadım ve oturup kalkamadım aynı dogum sancısı gibiydi ama gaz sancisiymis 34.haftadaydim ve normal dedi nst de sanci çıkmadı ama yinede bj git acile istersen icin rahat eder
Zeyno321 Hanimeller evet benimde taş gibiydi resmen hareket edemiyorum zorla yürümeye calistim falan sonraki gun geçti o günden beridir düzenli maden suyu içiyorum tekrar o sekil olmadi agri