Sena1359 bizim devletimiz neyi tam yapıyor acaba yurtdışında çocuğun olmuyorsa böyle saçma sapan şu kadar aşılama yaptır sonra tüp bebek olur diye bişey yok eşimin kuzeni gitti hızlıca yaptırdı
Bizde ne çocuk parası var ne teşvik var adamlar 18 yaşına kadar çocuğa büyüdükçe çocuk parasını da yükseltiyor bizde güzelim memleketimizde sefalet içindeyiz
Çocuğu olmayan biri anne olmayı hakketmiyor mu ?
Bu kadar uğraşa gerek var mı aslında 10 bin tl bişey değil diyeceğim ama o bile bişey asgariye bakılırsa
Allahım evlat isteyen bütün annelere kolaylıkla hamile kalıp süreci kolaylıkla tamamlayıp kucaklarına almayı nasip eyle rabbimiz büyüktür umut ümit kesilmez 🌸🌸🌸