aysegulk07 doktor iyi ki ilaç yazmış. Ben bir ay hastalık çektim devlet hastanesine ve aile hekimine defalarca gittim belki bir ila yazarlar da kendime gelirm diye. Hiç biri tahlil yapmadan parol yazıp gönderdi. Bir ay boyunca hastalıkla uğraştım en son özele gittim hemen tahlil yapıldı normalde enfeksiyon değerimin 5 olması gerekirken 90 olmuş. Hemen hastaneye yatışım yapıldı ve beş gün hastanede kaldım. 30 küsür serüm, günde üç defa soğuk buhar ve antibiyotikler, ilaçlar cabası. Yani başında sadece bir ilaç verilseydi belki bu kadar ilaca gerek kalmayacaktı. O yüzden ilacını mutlaka iç derim