Zulfiye06 Kızlar 37+2 haftalık hamileyim duş aldım çıktım . Yarım saat 40 dk dır geçmeyen bi batma hissi var bazen aniden artıyor doğum sancısı olabilir mi
Ha1999 Zulfiye06 30 haftalık olduk bizde bendede var normalmiş bebek aşağı baskı yaptığı için oluyormuş
Zulfiye06 Sükğr iyiyim gittim bugün doktora😩 Nst de 60-70 ler var ama düzensiz olduğu için sancın yok diyo doktor direk