Irmyldm9 37+1 ters duruş makat geliş dedi doktor ve 2 gün önce öğrendim şekil değiştirdiğini normal doğum bekliyorduk, tekrar dönmezse eğer sezeryan olucak. Sağlık açısından ise bir sorun olduğunu düşünmüyorum ha yan yatmış ha baş aşağı durmuş her şekilde besin alıp gelişimini tamamlıyor gerisi sadece doğum şeklimi belirliyor bence canını sıkmana gerek yok bir sorun olsa doktorun izah ederdi zaten ya da tedbirli davran vs. için ferah olsun.☺☺
Irmyldm9 Mahidevran61. Olurmu öyle şey canım benim o koca su dolu kese korur onu korkma ve bebek rahat edeceği şekli bilir
Ilkheyecanim iremeri kuzenimde aynı problemi yaşadı bebek hep yandı dönmedi ve mecburi sezaryan oldu dönmemesinin sebebini o zaman anladılar kordonu kısa olduğu için bebek dönememiş korkacak bişi yok içinizi ferah tutun