Kızlar 2.bebegime hamileyim kız olduğunu öğrendim çok mutluyum. İlk kızımın adı İpek Nisa, onunla uyumlu içime çok sinen bir kombinasyon buldum. Melek Azra! Kalbimde çiçekler açıyor. 🪽 Ama eşim iki isim istemiyor. Fikirlerinize ihtiyacım var. Lütfen oy verin ve yorum yazın :)