Arkadaşlar merhaba bugün biraz evi temizleyeyim dedim 35+6 bu arada sonra grip olmak üzereydim ama ciğerlerim çok kötüydü dolmuştu temizlikten sonra rahatsizlanmaya başladım esime soyleyince anı kararla doktora geldik. Doktor nst çekti ama sancı göremedi fakat bebeğin kalp atışı 180-185 civarıydı oksijen serum bağladılar geçmeyince ile sevk ettiler alttan muayene yapıldı açıklık vs yok sarımsı bir akıntım var enfeksiyondan şüpheleniyorlar. Ardından parol verildi serum takıldı kalp atışı düzene geldi. Ama doktor bir günlük yatış verdi önlem amaçlı. Şimdi hastanede yatıyoruz çok hafif bir karın ağrım var nstde hemşire sancı çıktığını söylüyor fakat toco 20-30 4 7 8 arası sancı var mıdır ki ve alttan da muayene etti açıklık yok dedi. Bu arada ikinci gebeliğim sezeryan bekliyorduk 39 haftada diye konuşmuştk sizce sancı var mıdır? Yani bilen biri varsa eger içimi rahatlatirsa çok sevinrm