nurseluguden bebegimle_ben erken gebelik testi almıştım zaten chatgpt de artık hamile değilsindir diyor bende o yönde düşünmüyorum ama regl olayım bari diye bakıyorum
dgngr nurseluguden 30+30 gün gecikmeye kadar olabilir. Yani son adetinden 60 gün sonraya kadar hamile olabilirsin bence. Benim de testte ilk önce çıkmamıştı.
dgngr nurseluguden ilki negatif gibiydi. Birkaç hün sonra çok hsfif silik çıktı. Sonra 2 gün geçti kan verdim pozitifti. 3 hafta önce kan verdim negatifti
nurseluguden beyzaygun çalıştığım için gidemedim bi türlü buraya yeni taşındığımız için de sağlık ocağı falan da çok uzakta :(