elifayktt Kızlar 2. Gebeliğim ilkim sezeryan 36 haftalığım şuan inanılmaz ağrılarım oluyor dikiş yerlerim de baktı doktor herşey yolunda dedi de benimle aynı durumu yaşayan var mı ?
Nurozi elifayktt benim bebek aşağılarda dolaşırsa ağrı oluyor kısa süreli birde doktor muayene ederken bastırıp bakıyor o zaman ağrıyor normalde bir ağrı yok pek