Kalphanem benim annem 60 yaşında onun eskiden doktoruydu bende bir defa ona gitmiştim bekarken adet düzensizliğinden dolayı bana verdiği doğum kontrol hapı çok şişrmişti eski bir doktor yani Cihan hastanesi bide iyi değil diye duymuştum ben mesela Konak hastanesine gidiyorum orası daha uzman konağa göre