Benimde oğlumda var çok ciddi boyutta değil ama kepçe diyebileceğim şekilde. Babasında, dedesinde, büyük dedesinde yani baba tarafında bütün kuşaklarda var. Benim çok hoşuma gidiyor ama akran zorbalığı diye bir gerçek var maalesef ülkemizde🥹 tabiki ciddi boyuttaysa bandana biraz ileride kulak arkasına yapıştırılan bantlar oluyor ondan kullanabilirsiniz. Ama yinede belli bir seviyeye getiriyor en garanti çözüm yaşı uygun olunca ameliyat olması.