Kızlar bugün randevum vardı doktorum NST istedi bi ağrı çıkmış dedi 2 saat sonra tekrar Nst çekil dedi .Ve ondada ağrım sancım çıktı .Alttan muane ettiler 2 cm açıklığın var yatış veriyoruz dedi kabul etmedim .Sancımı evde çekmek istiyordum çünkü .Ve doktor bu açıklıkla 1 hafta sonrada bu gecede doğurabilirsin dedi .İmza atıp çıktım daha sonra.Bu arada kanımda biraz protein çıktı.Günde 2-3 defa tansiyonunu kontrol et dedi . Bu açıklıkla doğumu hemen olan veya bi kaç gün sonra olan var mı ??? Sadece bebek toplanıyor arada ağrım oluyor bu kadar.İlk gebeliğim biraz tedirgin oldum açıkcası🤔🤪😬