babymom2026 hiç panik yapma benimkide baştandır asagi yerleşimli temel sebebi plesentanin yerleşim şeklimle ilgiliymiş senin gibi beni de korkuttular hatta sağlık ocağındaki ebede korkuttu beni ve doktoruma gittim hersey yolundaydı şuan 36. Hafta bitti . Tek sıkıntı karnın buyudukce vajinana baskı yapar batma ve agirlik hissi yaşarsın, bebek bir anda çıkacakmış gibi hissettirir bide daha da buyudukce dizlerime değer otururken 😂 benimkinin elini ayağımı bilmiyorum ama dizlerime degdikce itiyor rahatsız oluyor demek ki küçüğüm. Eğer serviks uzunluğun iyiyse hiç korkma ki zaten kötü olsa doktor söylerdi .