Kadirnur aslında kararı bana bıraktı ama mantıken de bu saatten sonra dönme olasılığının düşük olduğunu da belirtti ama zaten bizimki tüp bebek olduğu için illa haftamı doldurim gibi bi düşüncem yok acıkcası 37 haftadan sonra bebek gelişimini tamamlıyormuş zaten kakasını yer kordon boynuna dolanır falan diyede korkuyorum o yüzden hem dönmediği için mecburi hemde ben o kadar beklemek istemediğim için sezeryana karar verdik