Kadirnur Kizlar benim sorum şu 7.ayin 4u son adet tarihim suan tam 36+1 haftalik hamileyim doktor kontrolune daha gtmedim muayene olmak icin herkez nisanin 15inden sonra dogurursun diyor yukari vurma imkani varmi ki ilk hamileligim bnmle ayni olan varmi ?
araskubra Kadirnur benimde ilk hamileligim bi fikrim yok canim benimde 18 temmuzdu son adet tarihi sezeryan olcskmisim 10 yada 15 nisan arasi dedi banada sizin nirmal dogum mu
Damla21koksal Kadirnur benimde satım 4 temmuz canım aynıyiz ama bnm doktor 11 nisan dyo 4 önce 4 gün sonra belki ondan öyle dyolardir
Aylinannesi Kadirnur aa bende 7 temmuz son adet . Ben 34+6 yım ama sanırım geç döllenme .. bn sezeryan olcam canım nisan 1 de ama ozaman 37+ oluyo bna göre doktorda 38 hatta 39 dan gün alıyosun dedi hiçbişey anlamadım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Maviyesil121212 Kadirnur benim son adet tarihim de 3 Temmuz. Normal istiyorum doktorum 1-9 Nisan arasında olur Doğumun dedi. 9 Nisanda gelmemiş olursa suni ile başlatacak riske atmak İstemiyor kakasını yeme ihtimalinden dolayı
Kadirnur araskubra vala daha doktora gtmedim diyolarki sezeryan olursan 38 haftalikken genelde aliyolar normaldede 40 haftayi bekliyorlarmis cuma gdicem nasipse
araskubra Kadirnur benimde 38. haftaya geliyormus ogune beklerse insallah zaten sezeryanda en erken 38 olsun diyor herkes
araskubra mervegedik plesenta yukari hic cikmadi hala asagida bi kerede kucuk lekelenme gecirdim bundan dolayi sezeryan dedi canim
Aylinannesi Kadirnur evet ben sezeryan olcam erken alıyolar oyüzden ama bence beklenmesi lazım sonucta normal doğumu bekleyip son anda bile sezeryana alıyolar 2 hafta önceden neden alıyolar anlamıyorum 🤷🏻♀️
Kadirnur Maviyesil121212 bnde gdicem cuma gunu bakalim bnm doktorum ne dyecek cati muayenisi oldunuzmu hic
Eminalp Kadirnur benim son adet tarihim 3 temmuz doktor tahmini 10 nisan dedi ama 22 martla 15 nisan arası doğum aralığı o arada heran olabilir yani
Kadirnur Aylinannesi cati muayenisi oldunuzmu neye gore sezeryan desi doktor evet genelde 38de aliyorlar sezeryana
Maviyesil121212 Kadirnur hayır çatı muayenesini 37. Haftadan sonra yapıyor gittiğim hastane genelde ama bakalım 37+3te gideceğim yapacak mı bimiyorum
Aylinannesi Kadirnur yok canım hiç olmadım. Benim başından belliydi zaten sezeryan olucagım kanser riski var bebeğe bulaşmasın diye 🤷🏻♀️