mutsuz1 gizemsrkrtl yakın zamanda Aralık ayındaydı ama hangi gün hatırlamıyorum.. Ameliyat oldum diye sürekli çektirriyorlardı.
Tomris777 kavalakurabiyesi çok sevindim canım inşallah benimde aşılamaya gerek kalmadan olur allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
nazliguneyli10 erikarpuz Bende normal doğum yaptım sancı çektim dediğiniz gibi onunla alakası yok uyuşturmuyo asla derine derine kurcalıyor kasıklarımda ki ağrı o ağrıyı asla unutamuyorm sorna zaten 1 hafta kanamam oldu kendime gelemedim
umutluanneadayi gizemsrkrtl üniversitede neden çekilmek istemiyorsunuz ben çekildim hatta ağrı bile hissetmedim başka şehide çekilmiştim çok fazla sancı çektim ve yanlış çekip 3kere çektiler ama üniversite hastanesi tekte çekti acı bile hissettmedim
gizemsrkrtl umutluanneadayi ben Anestezili istiyordum burda da çekilmiyormuş galiba galiba . Özelde çekildim iki gün önce anestezili